Direktlänk till inlägg 27 mars 2011

Längesen..

Av Therese - 27 mars 2011 20:39

Fan det var ett bra tag sen jag skrev. Har inte haft lust eller ork till att skriva...

De har väl hänt en massa saker, vi har haft 30års fest för Daniel, vart jättelyckat! Och vi festade till kl 04, hem och sova några timmar för att sen vakna för de vankades städning, inge roligt alls. Folk är nu grisiga nrä dom festar, snus i burkarna, välter en massa saker och kletar mat överallt. Men de gick att få bort allt, tur var väl de för man var rätt bakis och sen känna den där fyllelukten...ingen bra kombination!


Isaac har fått sina första tänder på nedre käke, han tycker de är gott med mat. Dock är de inte alltid gott med nya smaker. Men de går framåt, han är mammig som bara den...han tycker de är skoj med andra människor ochså, lite blyg i början men de går över snabbt :) Leo är i nån trostperiod, lyssnar inte, skriker en massa och äter jättedåligt. Nog för att han har ätit dåligt en längre tid men nu är de inget som passar...men han överlever nog :) Finns alltid välling...!!

Förra helgen var vi i stugan och grillade och hade de mysigt, var även där igår men solen försvann och de började blåsa så vi for hem. Vart en tidig kväll för pojkarna, Isaac somna fort som bara den och Leo han sov sov sov och sov, för han klev upp kl 10 idag, så han var utvilad delux!!


Sen har vi hunnit måla bänken, spegeln och barnsoffan. Nu är allt vitt, ska ta efterbilder så får ni se hur resultatet blev...

Nästa projekt är väl att hitta nån fin tapet att ha i sovrum, vardagsrum och pojkarnas rum. Aja får fara in till colorama...


Jag har även hjälpt Linda att städa ur lägenheten eller vi packade en massa saker som skulle till huset. De gick som en dans på rosor!! Vi är flummiga vi två ihop...man får garva ihjäl sig om vartannat :)

Men roligt har vi!!


Nä om man ska ta och avrunda detta inlägg och nu hade jag tänkt lägga upp nå nya bilder på pojkarna....


                                                  
Leo har sminkat sig :)


                                                      
       Busunge!


   

Busunge nr 2 :)


Ha en bra kväll!!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 26 oktober 2012 21:35

Har hunnit jobba en sväng idag, 8-12.30. Efter de for jag och hämta pojkarna från dagis... När vi kom hem så lekte vi, byggde en koja, körde bilar överallt, ritade och degade...Sen kom Fredde hem så då vart de middag. Sen har vi inte gjort nå speci...

Av Therese - 21 oktober 2012 11:31

Grattis älskade syster på din dag! Vi kommer snart och fikar :)   Denna helg har gått fort, fredag jobbade jag till 17, for och handlade direkt efter. Sen när jag kom hem så vart de en mysstund med pojkarna. Dom var så trötta så vi la dom tidig...

Av Therese - 16 oktober 2012 20:43

Nu ska jag åter igen göra ett nytt försök att blogga, nu när jag tagit bort Facebook. Sist jag skrev var då vi höll på att renovera köket, och de är gjort. Nöjd vart jag :) Har även hunnit omtapetsera vardagsrum & köksavdelningen, i en ljusare...

Av Therese - 11 maj 2011 20:19

Nu har vi äntligen beställt vårat nya kök, de blev från Epoq. Har suttit mkt på ikeas hemsida men då var de nån som sa att jag skulle prova Epoq´s hemsida, den var  mkt enklare och smidigare att planera kök. Så om 4-5 veckor kommer de...   Så vad...

Av Therese - 14 april 2011 15:51

Ja nu är man nästan frisk från förkylningen, den kom som ett brev på posten den 10:e Mars. Kan säga att jag är lite less, sen att pojkarna fick magsjuka ochså. Fast en underlig sådan, Isaac spydde 3ggr och ingen mer se, Leo spydde 1ggr  lördag, och s...

Presentation


Här kan ni följa mig och mina underbara pojkar Leo -08 & Isaac -10...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards