Alla inlägg under maj 2011

Av Therese - 11 maj 2011 20:19

Nu har vi äntligen beställt vårat nya kök, de blev från Epoq. Har suttit mkt på ikeas hemsida men då var de nån som sa att jag skulle prova Epoq´s hemsida, den var  mkt enklare och smidigare att planera kök. Så om 4-5 veckor kommer de...


Så vad har hänt sen sist jag skrev, ja de är väl inte så mkt...

Jo vi åkte på magsjukan då de var valborg, leo fick på fredag och vi andra fick söndag. Det vart mkt springa på toan och skicka hinkar hit å dit..Tvätta en massa ochså..

Men de gick bra, den gick över ganska fort fast man är ju inte sugen på nå mat alls. Leo fick väl tillbaka aptiten först på torsdag veckan efter, så han var inte alls pigg. Fick vara hemma från dagge för att han skulle bli helt frisk.

Nu är de full rulle igen   !


Sen har jag även hunnit fylla år, fick finfina presenter... Ett presentkort för klipp/färg, ett kakfat,pengar,doftljus,en fjällräven dunjacka (lite fel årstid men den kommer att användas flitigt nu till vintern) ett presentkort på Jonnagården och en mobil. Så jag vart jättenöjd! Och nu på söndag fyller fredde år, de blir kaffe och tårta för släkten.

Och snart blir man ensam med barnen, fredde ska fara till Italien den 22-28 Maj. De är genom jobbet, roligt för han att fara...

Hoppas att allt går bra, han kommer säkert att virra bort sig, hehe!


Ska kila till soffan nu    och dra igång ett Grey´s maraton innan sängen ropar...

Bjuder på några bilder på barnen.



                                  

  

    

Presentation


Här kan ni följa mig och mina underbara pojkar Leo -08 & Isaac -10...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards