Direktlänk till inlägg 19 februari 2011

Golden Dragon

Av Therese - 19 februari 2011 21:40

Ikväll har jag,Fredde och Daniel & Linda varit och ätit på Golden Dragon, de var riktigt gott. Mätt som fan är man, så nu är de liggläge i soffan som gäller...

Vi kom på de för några dagar sen att vi skulle fara och äta, dels för att jag & fredde har 9år tillsammans nu i Februari och sen har de varit Alla hjärtansdag, så de var mysigt!

Man tar sig inte tid att umgås bara vi, så då passade de bra med middag ikväll...

Tack för att ni var med barnen, Maria & dan!


Igår hjälpte jag Emelie med att hämta hennes soffan från Luleå, fick köra med släp och de gick jättebra. Behövde inte backa nå alls, och tur var väl de! :) Svärmor var med barnen medans och de hade gått jättebra. Har börjat ge Isaac lite ersättning nu och de går bra, han tar flaskan och äter rätt bra. Maria eller mamma kommer att få vara barnvakt framöver, ska nämligen på 30årsfest och då vill jag gärna kunna dricka lite vin. Men går de så här bra med ersättningen så är de inga problem alls.


I torsdags var jag och susanna med barnen förbi till Linda,Isabelle och james. Surrade och drack kaffe, var riktigt trevligt. Sen for vi hem och då var de bara att hämta Leo från dagge, direkt efter de for jag och lämna han hos Linda & Amanda. Han skulle få vara där medans jag for till Maja & Ruben för lite mera surr och lite te. Var hos Maja närmare 3 tim, och de var riktigt trevligt de med!


Imorgon ska jag & Linda ha Me&I party, ska bli roligt. Hoppas man hittar nå snygga kläder åt barnen. Och hoppas att de kommer några folk :)

Sen efter de blir de middag ute på ön, sen blir nog lugna puckar resten av kvällen...

Nu lite bilder på pojkarna!


  

Isaac har kommit på hur man välter stolen!

  

Kärlek!


hade fint!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 26 oktober 2012 21:35

Har hunnit jobba en sväng idag, 8-12.30. Efter de for jag och hämta pojkarna från dagis... När vi kom hem så lekte vi, byggde en koja, körde bilar överallt, ritade och degade...Sen kom Fredde hem så då vart de middag. Sen har vi inte gjort nå speci...

Av Therese - 21 oktober 2012 11:31

Grattis älskade syster på din dag! Vi kommer snart och fikar :)   Denna helg har gått fort, fredag jobbade jag till 17, for och handlade direkt efter. Sen när jag kom hem så vart de en mysstund med pojkarna. Dom var så trötta så vi la dom tidig...

Av Therese - 16 oktober 2012 20:43

Nu ska jag åter igen göra ett nytt försök att blogga, nu när jag tagit bort Facebook. Sist jag skrev var då vi höll på att renovera köket, och de är gjort. Nöjd vart jag :) Har även hunnit omtapetsera vardagsrum & köksavdelningen, i en ljusare...

Av Therese - 11 maj 2011 20:19

Nu har vi äntligen beställt vårat nya kök, de blev från Epoq. Har suttit mkt på ikeas hemsida men då var de nån som sa att jag skulle prova Epoq´s hemsida, den var  mkt enklare och smidigare att planera kök. Så om 4-5 veckor kommer de...   Så vad...

Av Therese - 14 april 2011 15:51

Ja nu är man nästan frisk från förkylningen, den kom som ett brev på posten den 10:e Mars. Kan säga att jag är lite less, sen att pojkarna fick magsjuka ochså. Fast en underlig sådan, Isaac spydde 3ggr och ingen mer se, Leo spydde 1ggr  lördag, och s...

Presentation


Här kan ni följa mig och mina underbara pojkar Leo -08 & Isaac -10...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards