Direktlänk till inlägg 25 januari 2011

slödag..

Av Therese - 25 januari 2011 19:34

Skulle göra så mkt idag hade jag tänkt men la allt på hyllan tills imorgon. Leo fick sova ut idag när han var uppe nån timma inatt,men jag for ändå på utvecklingssamtalet om leo på dagis kl 10, barnen fick vara hos mormor medans. Det var roligt att få höra vad fröken tyckte om han, kan säga som så att han sköter sig! Gullungen :)

Idag har vi bott hos linda & amanda igen, barnen har busat i vanlig ordning, vi hann vara en sväng till stan, hem igen och åt kyckling å ris. Riktigt gott, leo åt faktiskt ochså, eller han smakade några tuggor och de gillar vi!!

Kom hem för ett tag sen,stoppade igång en tvättmaskin,pyjamas på barnen och välling. Isaac fick lite ersättning och de slukade han, har provat flera ggr och då har han ratat de men nu helt plötsligt passa de. Ska snart börja med välling till han,hoppas han vill dricka de på kvällen iaf till en början. Han har tjorvat några nätter nu,vet inte alls vad de beror på...men hoppas att de går tillbaka till att sova hela nätter...


Imorgon så blir de promenad direkt jag lämnat leo på dagge, och efter de blir de väl att städa undan och kanske skura, är inte så lätt att skura när leo är hemma. Han ska bara förstöra och gå där man skurat så de blir fotavtryck igen,haha!

Sen har Isaac börjat ta sig framåt med gåstolen,hitta han här om dagen med att han tuggade på tevedosan och hade rivit ner duken...snart är de full rulle så man får akta fötterna sina.

  

  


Tror jag ska göra mig en kopp te och bara slappa, blir nog en tidig kväll..vet ju inte om Isaac ska tjorva eller inte!


Hade!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 26 oktober 2012 21:35

Har hunnit jobba en sväng idag, 8-12.30. Efter de for jag och hämta pojkarna från dagis... När vi kom hem så lekte vi, byggde en koja, körde bilar överallt, ritade och degade...Sen kom Fredde hem så då vart de middag. Sen har vi inte gjort nå speci...

Av Therese - 21 oktober 2012 11:31

Grattis älskade syster på din dag! Vi kommer snart och fikar :)   Denna helg har gått fort, fredag jobbade jag till 17, for och handlade direkt efter. Sen när jag kom hem så vart de en mysstund med pojkarna. Dom var så trötta så vi la dom tidig...

Av Therese - 16 oktober 2012 20:43

Nu ska jag åter igen göra ett nytt försök att blogga, nu när jag tagit bort Facebook. Sist jag skrev var då vi höll på att renovera köket, och de är gjort. Nöjd vart jag :) Har även hunnit omtapetsera vardagsrum & köksavdelningen, i en ljusare...

Av Therese - 11 maj 2011 20:19

Nu har vi äntligen beställt vårat nya kök, de blev från Epoq. Har suttit mkt på ikeas hemsida men då var de nån som sa att jag skulle prova Epoq´s hemsida, den var  mkt enklare och smidigare att planera kök. Så om 4-5 veckor kommer de...   Så vad...

Av Therese - 14 april 2011 15:51

Ja nu är man nästan frisk från förkylningen, den kom som ett brev på posten den 10:e Mars. Kan säga att jag är lite less, sen att pojkarna fick magsjuka ochså. Fast en underlig sådan, Isaac spydde 3ggr och ingen mer se, Leo spydde 1ggr  lördag, och s...

Presentation


Här kan ni följa mig och mina underbara pojkar Leo -08 & Isaac -10...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards