Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Therese - 18 januari 2011 22:38

Nu får du läsa Linda:)
Denna morgon startade kl 7, Leo ville fara på dagis så de var bara kliva upp och göra han färdig. Vart lite sent men vi var där lite före 8. Hem igen och äta frulle och ta de lungt...
Man hinner ju inte mer än hem från dagis så ska man tillbaka, men som tur är så har de blivit ändrat. Så från den 1:a Februari så blir de Tis-Torsdag 5 tim. Mkt bra!!
När vi kom hem så vart de lite lunch som bestod av  pannkaka m. sylt för Leo, själv åt jag en hemmagjord pizza, mums!
Och efter de la vi oss alla 3 för att vila en stund innan vi skulle få främmande av Susanna och barnen. Dom kom kring 3tiden, men innan de så fick Leo vara ute ett tag själv, och de gick jättebra. Traktorn skottade så bra igår så man ser Leo hela tiden.
Sen kom Sua å barnen och dom lekte i 2tim, och leo vart slut :)
Efter lite middag så hoppade pojkarna i duschen och där lekte dom i 20min, men Isaac vart så trött så då fick de vara nog...
På med pyjamas och sen la vi oss i sängen å tittade lite "Björn Bröder 2", Isaac somnade gode fort och Leo fick välling och bums i sin säng...dom sover fortfarande :)
Nu ska även jag dra mig till sängen för imorgon bär de av till Leos Lekland med Linda & Amanda, blir riktigt trevligt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kan ni följa mig och mina underbara pojkar Leo -08 & Isaac -10...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards