Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Therese - 6 februari 2011 20:50

 Denna helg har varit ganska lugn...

Jag och pojkarna var och hälsade på Isa & Silas redan från fredagsmorgonen,riktigt roligt för pojkarna att få leka. De var ett tag sen vi umgicks men de syns inte alls på barnen, dom leker jättebra med varandra...

Har umgått med linda & daniel,vi såg film fredagkväll. Vi tjejer fick välja film, och de slutade med katastrof,vi lyckades ta en film som pratade franska i närmare 2timmar. Men vi hann se de och for och bytte film, till en skjutfilm så grabbarna vart nöjda :) Fast den var inte så dålig ändå :)


Lördag var jag hundvakt åt brorsans hundar, tog en promenad dit och hämtade Raiko & Teeri. Dom fick en 45min promenad och pojkarna sov i vagnen närmare 2 tim, de var riktigt skönt med friskluft, även för och hundarna! Sen hem och packa väskan för leo skulle till farmor och bli ompysslad där. Underbart tycker jag, att han blir ompysslad och får vara i centrum, bara han...

Och han tycker om sin farmor/farfar och även mormor/morfar!


Imorgon bär de av till Leos lekland med linda,amanda,lina,felix och kanske några mera. Kommer bli jättemysigt,dricka kaffe och surra en massa...

men nu ska jag ta och avrunda med en underbar bild på pojkarna..


  

Godnatt!!

Presentation


Här kan ni följa mig och mina underbara pojkar Leo -08 & Isaac -10...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards